We streven naar de best mogelijke zorg, geleverd door (huis)artsen, praktijkondersteuners en assistentes. Mocht u desondanks een klacht, opmerking, compliment of vraag hebben, meldt u deze dan bij de assistente of de huisarts.
Bespreek het als eerste met uw huisarts. U kunt er beide beter van worden: wanneer de huisarts niet weet dat u (on)tevreden bent, kan deze ook niets veranderen of verbeteren. Dit geldt ook wanneer u een opmerking heeft over de praktijkondersteuners of doktersassistentes.
Wilt u liever schriftelijk uw klacht of compliment indienen dan kunt u hieronder het online contactformulier invullen of u kunt het papieren formulier opvragen bij de huisarts. Deze kunt u ingevuld inleveren, waarna wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen hierover.
Heeft u een klacht en komt u er na een gesprek samen niet uit dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het contactformulier gebruiken op de website van de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE), telefoon: 0880229100, email: info@skge.nl
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiƫnten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is. Zie ook www.skge.nl
050-7440352
Waterviolier 1
Meerstad, Groningen
Maandag t/m vrijdag
08:00-17:00